Vägen är nu återställd och man kan nu ta bilen ner till Sandvikens parkering igen för bad. Tack för ert tålamod. Trevlig sommar
Läs mer
Vägen är nu återställd och man kan nu ta bilen ner till Sandvikens parkering igen för bad. Tack för ert tålamod. Trevlig sommar
Läs merPå grund av skogsavverkning går det ej att köra bil ner till Sandviken. Parkeringsplatsen upptas av maskiner minst 1 vecka till.
Läs merI samband med årsmötet kommer Ulf Boström att visa...
Läs mer...
Läs mer...
Läs mer...
Läs mer